مجله سرگرمی جیپ مود

هر آنچه که باید در مورد دکوراسیون وینتیج بدانید

دکوراسیون وینتیج منزل امروزه موضوع داغی بوده است. همه می خواهند از تخیل هنرمندانه خود استفاده کنند تا خانه خود را خارج از جعبه جلوه دهند. هیچ محدودیتی برای زیباتر جلوه دادن خانه شما با نصب جدیدترین ایده های مبلمان وجود ندارد.

دادن ظاهری وینتیج به خانه شما روند جدید است. مردم مبلغی را به طراحان پرداخت می کنند تا خانه هایشان جذاب به نظر برسد.ما هوای شما را داریم ! طراحی دکوراسیون وینتیج به خانه شما کار سختی نیست، فقط کافی است در این مقاله پر از ایده ما را دنبال کنید تا ایده های دکوراسیون جدید خود را به وجود آورید.

با جیپ مود فروشگاه اکسسوری فانتزی همراه باشید.

جمجمه قوچ تیره

فهرست مطالب

ظاهر وینتیج طور چیست؟ Vintage + خرید جمجمه

دکوراسیون وینتیج از شیوه های قدیمی ایده های دکوراسیون قدیمی استفاده می کند. ظاهر قدیمی مربوط به وسایل قدیمی یا عتیقه است. به خانه آوردن میراث هر دوره ای به خودی خود یک هنر است.

بسیاری از مردم فکر می کنند وینتیج و روستیک یکسان هستند، اما اینطور نیست. ظاهر قدیمی چیزی است که خانه شما را به هر فضایی در زمان قبل می برد یا یک کالای استفاده شده که دارای تاریخچه ای است. در حالی که روستیک به خانه شما ظاهری قدیمی و با رنگ مدرن می دهد.

اگر هر دو به طور متناسب با هم ترکیب شوند، می توانید خانه خود را به یک شاهکار تبدیل کنید. ظاهر وینتیج به یک دوره کاملا متفاوت و شیوه های طراحی آن اشاره دارد. این شیوه ها از هر دوره و میراث آن الهام گرفته شده است.

از محل قرارگیری مبلمان گرفته تا رنگ آمیزی محیطی اتاق. دادن ظاهری قدیمی به خانه شما بیشتر به رنگ های دکوراسیون شما مربوط می شود. یک ظاهر قدیمی از رنگ های ملایم و سلطنتی تشکیل می شود. رنگ ها در نگاه اول به خودی خود بسیار کاریزماتیک هستند.

اجازه دهید هر جنبه ای از دکوراسیون خانه قدیمی را مرور کنیم! میتونید برای خرید جمجه به لینک بالا مراجعه کنید یا در ادامه انواع این جمجمه ها را با ما ببنید و انتخاب کنید!

ویژگی های سبک و دکوراسیون وینتج


هر قطعه زیبای وینتیج در دنیا را بیاورید و همچنان احساس می کنید چیزی مانده است. یک ویژگی متمایز در مورد دکوراسیون وینتیج این است که شامل مقدار قابل توجهی از قطعات تزئینی است.

انتظار داشتن ظاهری قدیمی با دکوراسیون مینیمالیستی مبلمان تقریبا غیرممکن است. برای افرادی که اتاق شلوغ را دوست ندارند اما می‌خواهند ظاهری قدیمی داشته باشند، در جهت مخالف بدوید.

شما نمی توانید اتاق خود را ظریف کنید. با گزینه دکور قدیمی، می توانید اتاق خود را بدون محدودیت سفارشی کنید. هر جنبه ای از اتاق را می توان به هر شکل ممکن دوباره طراحی کرد.

توجه به مبلمان قدیمی که به درستی نگهداری شده باشند همان چیزی است که بسیاری از افراد هنگام پر کردن فضای خود به آن توجه می کنند. رنگ مبلمان نیز باید غیر عادی باشد. هر کس باید تخیل متمایز خود را در مورد ظاهر اتاقش به کار گیرد. به همین دلیل است که هر اتاق مجهز به دکور قدیمی متفاوت از بقیه به نظر می رسد.

مدرن از مد افتاده است!


انتخاب دکوراسیون مدرن خانه مد دکوراسیون وینتیج و قدیمی است. در گذشته انتخاب مدرن جدید بود اما دیگر اینطور نیست. برای فضای اداری، دکوراسیون مدرن می تواند یک انتخاب عالی باشد، اما زمانی که خانه خود را انتخاب می کنید، باید شخصی سازی شود.

رفتن به دنبال یک تم قدیمی، نوعی جذابیت را به خانه می آورد. تم قدیمی چیزهای بیشتری در مورد مالک می گوید. از آنجایی که این دکورها در نوع خود بی نظیر هستند، هیچ قطعه مشابهی در دسترس نیست. از مکان‌ها گرفته تا رنگ‌ها، همه چیز باید به زیبایی هماهنگ باشد.

برنامه ریزی یک تم قدیمی برای خانه مانند نقاشی روی بوم خالی شماست. شما باید تمام قطعات و لوازم جانبی لازم را جمع آوری کنید تا همه چیز اتفاق بیفتد. از فرش در گرفته تا پرده همه چیز باید هویت متمایز خود را داشته باشد.

دکوراسیون مدرن فضایی پیچیده را به اتاق می بخشد. شما نمی توانید در چنین شرایطی فقط خنک شوید یا اوقات خوبی داشته باشید. ظاهر قدیمی شما را در فضای خود راحت تر می کند و به کل اتاق احساس خانه داری می دهد. زیرا هر دکوری، در نهایت، باید حسی آرام را به ارمغان بیاورد.

پالت رنگ جذاب


دادن ظاهری جدید به خانه شما یک عمل عاشقانه است. یکی از راه‌های نشان دادن عشق خود این است که مطمئن شوید که طراحی مجدد دکوراسیون وینتیج شما مطابق با دوره زمانی است که در طی آن ساخته شده است.

توجه ویژه به پالت رنگ یک عنصر حیاتی در حفظ یکپارچگی معماری خانه شما است. پالت رنگ آن زمان باید همیشه با دورانی که از آن الهام گرفته اید مطابقت داشته باشد.

مانند، رام، نرم، و خنثی برای ایجاد یک فضای آرامش بخش به دور از شهرها و شلوغی های عصر مدرن است. انتخاب یک پالت رنگ متمایز یک عامل بسیار مهم است. شما می توانید از صدها خانه دیدن کنید اما نمی توانید ترکیب جذابی از رنگ ها را روی دیوار و مبلمان خود پیدا کنید.

رنگی را انتخاب کنید که به زمانی برمی گردد که از آن الهام گرفته اید. از فرش شما گرفته تا پرده، همه جنبه ها باید به یکدیگر کمک کنند تا درخشش کنند.

دکوراسیون وینتیج گرم و پر شور


به این زیبایی های ساده به خانه خود یک ذوق اضافه کنید. این زیبایی شناسی بی انتها برای درخشش به خانه شیرین شما ساخته شده است. دکوراسیون خانه قدیمی واقعاً گرم و جذاب است. اگر وارد فضای اتاق شوید، شما را بسیار دنج می کند.

سبک‌های طراحی داخلی کلاسیک و مدرن تا به حال همیشه مرسوم بوده‌اند. مبلمان چوبی ویکتوریایی، کاغذ دیواری‌های گیاه‌شناسی، لهجه‌های خاص، آثار هنری عتیقه، الگوهای قبیله‌ای، هنر و قطعات ایرانی تعدادی از سبک‌های طراحی قدیمی هستند که به فرهنگ هیپی بازگشته‌اند.

در حالی که این فضای داخلی قدیمی با نام کلاسیک نسبت به دکوراسیون سنتی خود انعطاف پذیرتر است، اما ظرافت و جذابیتی معادل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *