بی تی اس, مجله سرگرمی جیپ مود

پدیده جهانی: بررسی ظهور و تاثیر BTS

اکشن bts

bts – که با نام های Bangtan Sonyeondan یا Boy Proscouts ضد گلوله نیز شناخته می شود، یک گروه پسر هفت نفره کره جنوبی است که طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. این گروه با شکستن رکوردها و دستیابی به شهرت جهانی به موفقیت بی سابقه ای در صنعت موسیقی دست یافته است. در این مقاله، تاریخچه، موسیقی و تاثیر BTS را بررسی خواهیم کرد.با جیپ مود فروشگاه اکسسوری فانتزی همراه باشید.

جوراب بی تی اس / bts

فهرست مطالب

تاریخچه BTS:

BTS در سال 2013 توسط Big Hit Entertainment، یک شرکت سرگرمی کره جنوبی تشکیل شد. این گروه از هفت عضو تشکیل شده است: RM، Jin، Suga، J-Hope، Jimin، V و Jungkook. هر یک از اعضا به دلیل استعدادهای فردی خود در آواز، رپ و رقص انتخاب شدند.

اولین تک آهنگ بی تی اس با نام “No More Dream” در ژوئن 2013 منتشر شد و پس از آن اولین آلبوم آنها “2 Cool 4 Skool” منتشر شد. این آلبوم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و به تثبیت BTS به عنوان یک نیروی رو به رشد در صنعت موسیقی کره کمک کرد.

bts

اولین افتخارات bts

طی چند سال بعد، BTS به انتشار آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های موفقی از جمله Dark & Wild و The Beautiful Moment in Life، Part 2 ادامه داد. موسیقی آن‌ها مضامین جوانی، عشق و خودشناسی را بررسی می‌کرد و با طرفداران در سراسر جهان طنین‌انداز شد. شما میتوانید برای خرید اکشن فیگور bts به اینجا مراجعه کنید.

در سال 2016، BTS آلبوم خود “Wings” را منتشر کرد که آنها را به اوج موفقیت رساند. این آلبوم در رتبه اول جدول آلبوم Gaon کره جنوبی و بیلبورد 200 ایالات متحده قرار گرفت و BTS را به اولین گروه کی پاپ تبدیل کرد که به این موفقیت دست یافت. آهنگ اصلی آلبوم، “عرق خون و اشک” نیز به موفقیت بزرگی تبدیل شد و جوایز متعددی را به دست آورد و رکوردها را شکست.

همچنین بخوانید : بیبی یودا و هر آنچه درباره او باید بدانیم

از آن زمان، BTS به انتشار آلبوم ها و تک آهنگ های موفق، از جمله “Love Yourself: Her”، “Map of the Soul: Persona” و “BE” ادامه داده است. آنها همچنین تورهای جهانی متعددی را آغاز کرده اند، از جمله “تور جهانی خودت را دوست داشته باش” و “تور جهانی با خودت صحبت کن”، که استادیوم ها و میدان ها را در سرتاسر جهان به فروش می رساند.

اعضای گروه bts

موسیقی BTS:

موسیقی BTS به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از سبک های هیپ هاپ، پاپ و موسیقی رقص الکترونیک (EDM) شناخته شده است. آهنگ‌های آن‌ها اغلب مضامین جوانی، عشق و خودشناسی را مورد بررسی قرار می‌دهند و با طرفداران همه سنین در سراسر جهان طنین‌انداز می‌شوند.

یکی از ویژگی های موسیقی BTS، اشعار آگاهانه اجتماعی آن است. این گروه اغلب در موسیقی خود به مسائل اجتماعی مانند سلامت روان، قلدری و فشارهای جامعه مدرن می پردازد. آنها همچنین مدافعان سرسخت موضوعاتی مانند حقوق LGBTQ+، آگاهی از سلامت روان و کمپین های ضد قلدری بوده اند.

موزیک ویدیوهای BTS نیز بخش عمده ای از جذابیت آنهاست. روتین های رقص پرانرژی و ویدیوهای بصری خیره کننده این گروه به نشانه برند آنها تبدیل شده است. موزیک ویدیوهای آنها اغلب معانی نمادین عمیقی دارند و مضامین عشق، از دست دادن و رشد شخصی را بررسی می کنند.

همچنین بخوانید : هری پاتر و سنگ جادو!

گروه بی تی اس

تاثیر BTS:

BTS تاثیر زیادی بر صنعت موسیقی داشته است، موانع را شکسته و به موفقیت جهانی دست یافته است. آنها با محبوبیت کی-پاپ در سراسر جهان شناخته می شوند و راه را برای سایر اقدامات کره ای برای به رسمیت شناختن بین المللی هموار می کنند.

یکی از قابل توجه ترین جنبه های تأثیر BTS، طرفداران عظیم آنها است که به نام ARMY شناخته می شود. این گروه دارای یک پایگاه هواداران اختصاصی و پرشور است که در سراسر جهان با طرفدارانی از هر طبقه و پیشینه ای وجود دارد. ARMY در انتشار پیام و موسیقی BTS نقش مهمی ایفا کرده است و به آنها کمک کرده است تا آنها را به یکی از بزرگترین اقدامات در جهان تبدیل کنند.

تلاش های بشر دوستانه BTS

BTS همچنین به دلیل تلاش های بشردوستانه خود، با استفاده از پلت فرم خود برای ترویج تغییرات مثبت اجتماعی شناخته شده است. در سال 2018، آنها کمپین “خودم را دوست دارم” را با مشارکت یونیسف برای ارتقای سلامت روان و رفاه جوانان راه اندازی کردند. آن‌ها همچنین میلیون‌ها دلار به اهداف مختلف خیریه از جمله آموزش، امداد رسانی به بلایای طبیعی و امدادرسانی به COVID-19 اهدا کرده‌اند.

1 دیدگاه در “پدیده جهانی: بررسی ظهور و تاثیر BTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *